Wolisz zamówić telefonicznie?

Zadzwoń +48 534 548 777 od 8 do 16

Zwroty, wymiany, reklamacje

 

 

Link do formularza zwrotu:  FORMULARZ ZWROTU

 

 

  

Link do formularza wymiany: FORMULARZ WYMIANY

 

 

 

Cześć! 

 

Zamówione produkty nie przypadły Ci do gustu? Nie ma problemu, w naszym sklepie możesz dokonywać wymiany, a także masz 14 dni na zwrot.

 

Wystąpił problem z produktem? Zobacz jak szybko i sprawnie możesz dokonać reklamacji w naszym sklepie. 

 

Jak dokonać zwrotu w kilku, prostych krokach?

 

  • Masz 14 dni na powiadomienie nas o odstąpieniu od umowy, czyli o chęci zwrotu zakupionych produktów. Wystarczy nas o tym poinformować w dowolny, wybrany przez Ciebie sposób, np. 
    1. pisemnie na adres: Butik Aneta, ul. Szybowcową 31/1, 54-130 Wrocław.
    2. w formie elektronicznej na adres: kontakt@laversa.pl;
    3. telefonicznie dzwoniąc pod numer: +48 534 548 777 lub +48 535 298 445 (infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00).

     

    1. W ciągu 14 dni od poinformowania nas o zwrocie, odeślij w bezpieczny sposób zwracane towary na adres: Butik Aneta, ul. Szybowcowa 31/1, 54-130 Wrocław. Dołącz do paczki formularz zwrotu. Koszt wysyłki zwrotnej pokrywa Klient. 

     

    1. Oddamy Ci pieniądze w ciągu 14 dni od dnia Twojej rezygnacji. Ze zwrotem środków możemy wstrzymać się do momentu, gdy otrzymamy od Ciebie produkt lub dowód jego odesłania. Zgodnie z naszym regulaminem, zwrócimy Ci również koszty wysyłki, ale pamiętaj, że nie dotyczy to przypadków gdy wysyłka była darmowa.  



    Chcesz dowiedzieć się więcej o procedurze zwrotów? Zapoznaj się z naszym Regulaminem. W razie pytań, napisz na nasz adres: kontakt@laversa.pl - z pewnością Ci pomożemy. 



    Jak dokonać wymiany naszych produktów?



  • Podobnie jak w przypadku zwrotu, masz 14 dni na powiadomienie nas o chęci wymiany produktu. Wystarczy nas o tym poinformować w dowolny, wybrany przez Ciebie sposób, np. 
    1. pisemnie na adres: Butik Aneta, ul. Szybowcową 31/1, 54-130 Wrocław.
    2. w formie elektronicznej na adres: kontakt@laversa.pl;
    3. telefonicznie dzwoniąc pod numer: +48 534 548 777 lub +48 535 298 445 (infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00).

     

    1. W ciągu 14 dni od poinformowania nas o chęci wymiany, odeślij w bezpieczny sposób  towary na adres: Butik Aneta, ul. Szybowcowa 31/1, 54-130 Wrocław. Dołącz do paczki formularz wymiany. Koszt wysyłki zwrotnej pokrywa Klient. 

     

    1. W przypadku pierwszej wymiany, wysyłkę zwrotną do klienta pokrywa Laversa (wysyłka darmowa), natomiast każda kolejna wysyłka związana z wymianą wynosi 14 zł. W tym przypadku sprzedający zastrzega sobie prawo wysyłki wymienianego towaru dopiero po zaksięgowaniu kwoty za wysyłkę. 

     

    1. Wysyłamy wymieniane produkty za granicę, jednak wtedy koszt wysyłki wymienionego produktu wynosi zawsze 69 zł. 



    Chcesz dowiedzieć się więcej o procedurze wymiany? Zapoznaj się z naszym Regulaminem. W razie pytań, napisz na nasz adres: kontakt@laversa.pl - z pewnością Ci pomożemy. 



    Jak dokonać reklamacji w naszym sklepie?

     

    1. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład: 
    1. pisemnie na adres Sprzedawcy;
    2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@laversa.pl
    3. telefonicznie dzwoniąc pod numer: +48 534 548 777 lub +48 535 298 445 (infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00).

     

    1. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to nam i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. 

    2. Odpowiemy na Twoją reklamację najszybciej, jak będzie to możliwe, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania

     

    Reklamacji nie podlega:

    • naturalne zużycie produktu; 
    • uszkodzenia powstałe w wyniku nieprawidłowego użytkowania i konserwacji oraz wynikłe ze złego dopasowania rozmiaru; 
    • uszkodzenia mechaniczne (np. rozerwanie suwaka, szycia, rozcięcia- rozerwania materiału); 
    • załamania, zmarszczenia powstałe w trakcie użytkowania.

     

    Chcesz dowiedzieć się więcej o procedurze reklamacji? Zapoznaj się z naszym Regulaminem. W razie pytań, napisz na nasz adres: kontakt@laversa.pl - z pewnością Ci pomożemy. 



    do góry
    Sklep jest w trybie podglądu
    Pokaż pełną wersję strony
    Sklep internetowy Shoper Premium