
Link do formularza zwrotu/wymiany: FORMULARZ ZWROTU/WYMIANY
Cześć!
Zamówione produkty nie przypadły Ci do gustu? Nie ma problemu, w naszym sklepie możesz dokonywać wymiany, a także masz 14 dni na zwrot.
Wystąpił problem z produktem? Zobacz jak szybko i sprawnie możesz dokonać reklamacji w naszym sklepie.
Jak dokonać zwrotu w kilku, prostych krokach?
- W ciągu 14 dni roboczych od otrzymania paczki, odeślij w bezpieczny sposób zwracane towary na adres: ; Laversa, ul. Szybowcowa 31/1, 54-130 Wrocław. Dołącz do paczki formularz zwrotu. Koszt wysyłki zwrotnej pokrywa Klient.
- Oddamy Ci pieniądze w ciągu 14 dni roboczych. Ze zwrotem środków możemy wstrzymać się do momentu, gdy otrzymamy od Ciebie produkt lub dowód jego odesłania. Zgodnie z naszym regulaminem, zwrócimy Ci również koszty wysyłki, ale pamiętaj, że nie dotyczy to przypadków gdy wysyłka była darmowa.
Chcesz dowiedzieć się więcej o procedurze zwrotów? Zapoznaj się z naszym Regulaminem. W razie pytań, napisz na nasz adres: kontakt@laversa.pl - z pewnością Ci pomożemy.
Jak dokonać wymiany naszych produktów?
- pisemnie na adres: Laversa, ul. Szybowcowa 31/1, 54-130 Wrocław.
- w formie elektronicznej na adres: kontakt@laversa.pl;
- telefonicznie dzwoniąc pod numer: +48 534 548 777 lub +48 535 298 445 (infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00).
- W ciągu 14 dni roboczych od poinformowania nas o chęci wymiany, odeślij w bezpieczny sposób towary na adres: Laversa, ul. Szybowcowa 31/1, 54-130 Wrocław. Dołącz do paczki formularz wymiany. Koszt wysyłki zwrotnej pokrywa Klient.
- W przypadku pierwszej wymiany, wysyłkę zwrotną do klienta pokrywa Laversa (wysyłka darmowa), natomiast każda kolejna wysyłka związana z wymianą wynosi 20 zł. W tym przypadku sprzedający zastrzega sobie prawo wysyłki wymienianego towaru dopiero po zaksięgowaniu kwoty za wysyłkę.
- Wysyłamy wymieniane produkty za granicę, jednak wtedy koszt wysyłki wymienionego produktu wynosi zawsze 69 zł.
Chcesz dowiedzieć się więcej o procedurze wymiany? Zapoznaj się z naszym Regulaminem. W razie pytań, napisz na nasz adres: kontakt@laversa.pl - z pewnością Ci pomożemy.
Jak dokonać reklamacji w naszym sklepie?
- Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:
- pisemnie na adres Sprzedawcy;
- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@laversa.pl
- telefonicznie dzwoniąc pod numer: +48 534 548 777 lub +48 535 298 445 (infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00).
- Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to nam i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji.
- Odpowiemy na Twoją reklamację najszybciej, jak będzie to możliwe, nie później niż w terminie 14 dni roboczych od dnia jej otrzymania
Reklamacji nie podlega:
- naturalne zużycie produktu;
- uszkodzenia powstałe w wyniku nieprawidłowego użytkowania i konserwacji oraz wynikłe ze złego dopasowania rozmiaru;
- uszkodzenia mechaniczne (np. rozerwanie suwaka, szycia, rozcięcia- rozerwania materiału);
- załamania, zmarszczenia powstałe w trakcie użytkowania.
Chcesz dowiedzieć się więcej o procedurze reklamacji? Zapoznaj się z naszym Regulaminem. W razie pytań, napisz na nasz adres: kontakt@laversa.pl - z pewnością Ci pomożemy.